Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak bağırsakin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en ezelî ve en âlâ malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu dokunma noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine temaslar ve beceri özetler evet da iş özetleri üzerine marifet bağırsakerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını çıkarmak bağırsakin kıymet bahşetmek ciddi ögönen taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve kontak çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok fiile yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve kontak çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra oluşturmak zorundasınız. Video pazarlama Video en çetinlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevk ve tetebbu bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Video onaylamak, dâhilğinizi henüz bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu kontak çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, muayyen bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en mefret sosyal medya platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile sargılantı oluşturmak bağırsakin harika bir alan. Her sosyal medya platformu farklı bağırsakerik türlerine malik olsa da tümü oldukça videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden kesinlikle bozmak istediğinizi her bugün göz önünde bulundurun ve buna göre düzenleme dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde faydalanmak bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba enerjik kullanıcıevet malik. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama sosyal medyada evetğu kabilinden mesajlar güdük ve öz olursa ruhlu hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek tekst bağırsakermiş güdük ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli kontak çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz hedef kitlenizin ammaç ve kontak yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bağırsakin kıymet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kabilinden bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm bağırsakeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, arama sonuçlarında henüz faik sıralarda ve henüz kesif görülür, dâhilğinize gidiş geliş geriışı katkısızlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web dâhilğinizde âlâ çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu henüz âlâ hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair henüz faik skorlar katkısızlar. Erdemli itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel temaslar kaldırmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir temasya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik sıkıntısızışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mefret etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve sargılantı göstermesi bağırsakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.